Perşembe, Nisan 11, 2013

GTA 4 Save Game( Bitirilmiş hali) %100


Herkese merhabalar, GTA 4 görevlerini yapmak istemiyor fakat bütün her şeye sahip olmak istiyorsanız %100 Gta save game indirebilirsiniz. Bu dosya Gta 4'ün bitirilmiş halidir.


Gta 4 %100 save game'de neler var ?
  • Tüm görevler bitirildi.
  • Köprüler açıldı.
  • 500.000 $'dan fazla para.
  • Silahlar.
 ve daha fazlası..


GTA 4 SAVE GAME NASIL KURULUR(NEREYE ATILIR) ?

C:\Users\KULLANICIADINIZ\temp\Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames

yukarıdaki yere girin ve dosyadaki SGTA400 adlı dosyayı buraya kopyalayın.

Xlive dosyasını GTA 4 kurduğunuz yere atın. Bu kadar.




26 yorum:

  1. Gta 5 diye okudum ve "çıktı da haberim mi yok? ben daha oynamadan birileri bitirmiş mi?" dedim. Kalp krizi geçiriyordum az daha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) GTA 5'te 17 Eylül 2013'de çıkacak. Merakla bekliyorum.

      Sil
  2. MK ya ne 5 i 4 bu salk :-)

    YanıtlaSil
  3. Görevler olmadanda oyunun pek bir zevki olmuyor ama yinede zevk alacaklar olanlar için güzel paylaşım :)

    YanıtlaSil
  4. nereye basıp indiriyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Download butonuna basın. Bir sekme açılacak. Orada 5 saniye bekleyin ve "Reklamı Geç" dedikten sonra otomatik olarak indirme başlayacak.

      Sil
  5. oyunu silip tekrar yuklicemde save dosyalarını nerede bulup kopyalaya bilirim bilginiz varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunda ilk görevi yapın. Otomatik save dosyası oluşturulacak. Daha sonra bizden indirdiğiniz saveyi de oraya kopyalayın.

      Sil
  6. Gta 4 ün keyfin sınırsızca yaşayacağız yani oh be dünya varmış :D

    YanıtlaSil
  7. sgta dosyası kısayol

    YanıtlaSil
  8. ben xlıve dosyasının nereye atılcagını anlamadım biri yardım etsin

    YanıtlaSil
  9. bende savegames diye dosya yok ?

    YanıtlaSil
  10. bende savegames diye bi dosya yok

    YanıtlaSil
  11. bendede users yok benimki windows xp yeri farklı olabilirmi

    YanıtlaSil
  12. hoş olmuş ama ben kendi alın terimle kazanma taraftarıyım fantazi için yapılabilir :)

    YanıtlaSil
  13. olmuo kardeşim dosya olarak gelmio kısayol olarak gelio sgt400

    YanıtlaSil
  14. kardeş SGT400 kısayol gelio normal gibi gelmioo

    YanıtlaSil
  15. kardeş benim pc win 8 ne etcem ?

    YanıtlaSil
  16. kardeş benim pc win 8 ne yapıcam ??

    YanıtlaSil
  17. admin syscache o biçim deil diyor :D

    YanıtlaSil
  18. kardeş bende Arviş tanınmıyor veya arşiv hsarlı diyo napcam çok acill yardım edinn :((

    YanıtlaSil
  19. Kardeş bedne idnirmiyop arviş biçimi tanınmıyor veya arviş hasarlı diyo admin bi yardım ett çook acill :((

    YanıtlaSil